Тема: ,,Анализа на песна по избор
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
1.Изберете песна по ваш избор и направете целосна анализа на истата:
-Каква е по начинот на изведба?
- Кој ја изведува вокален ансамбл,машки или женски вокал?
-Кој инструменти се застапени во неа ?
-Во кој жанр спага?
-Каква е по содржина и карактер?
-Кога и кој ја има компонирано?
Тема: Обраборка на песна:Heal the World;
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се истражи и да се напише кои ја изведува песната?
-Која година е напишана?
-Кои инструменти ги срекаваме во неа?
-Во кој жанр спага?
-Каква е по содржина и карактер?
Тема:Imagine-обработка на песна
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се слуша песната да се направи обработка;
-Каква е песната според начинот на изведба?
-Кој ја исполнува и која година е напишана?
-Кои инструменти  ги слушаме во неа?
-И во кој жанр спаѓа оваа песна?
Тема:Популарна музика
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се прочита текстот за популарна музика на стр.115 во учебникот.
-Што е популарна музика?
-Кога се појавува, и од кој музички стилови користи елементи?
- Кој се жанрови ги срекаваме во популарната музика?
-Што е рап музика каде се појавува за прв пат кој се нејзини најзначајни карактеристики, и кој се нејзини претставници?
Тема: Блуз општи карактеристики
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Истражи и напиши што е блуз?
-Од кој век потекнува ?
-Кој се главни обележија?
-Кој се најпознати артисти во блуз музиката, и наведи некои нивни познати дела?
Тема: Џез музика
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-На стр.109 од учебникот за 9 одд. да се научи и да се напише од кој век е од каде потекнува џез музиката;
-Наведете кои инструменти најчесто се застапени во џез музиката;
-Каков е начинот на изведбата и што е основната карактеристика на џезот;
-На стр. 110 да се прочита за развојот на џезот,и да се напише од кога до кога се неговите периоди;
-Што е „БИГ БЕНД“, кој се смета за „крал“ на џезот;
-Истражи за истакнати домашни и странски интерпретатори и бендови кои настапувале на џез фестивалот во Скопје;
Тема: Филмска музика
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се истражи и да се напише за филмска музика;
-Да се напишат два примера за музика напишана за некој филм и да се наведе името на филмот;
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Тема: Македонски музички сценски дела:
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата  и датум4
Задача 1 : Истражувај за животот и делата на македонските композитори кои се дадени на 82 стр. од учебникот и направи презентазија за животот и нивните музички дела.