Тема: ,,Анализа на песна по избор
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
1.Изберете песна по ваш избор и направете целосна анализа на истата:
-Каква е по начинот на изведба?
- Кој ја изведува вокален ансамбл,машки или женски вокал?
-Кој инструменти се застапени во неа ?
-Во кој жанр спага?
-Каква е по содржина и карактер?
-Кога и кој ја има компонирано?
Тема: Музичко изразување и творење
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
1.Искомпонирај 4 такта мала реченица во5 /8 такт со четвртини ноти и осмини и комбинација од овие нотни вредности.
  • И да се напише соломизациски секој тон од реченицата:
Тема:Meлодиски вежби во 5/8 такт
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
Искомпонирај 2 мелодиски вежби мала реченица од 4 такта 2+3 и 3+2 во C-dur.
Тема: Ударни народни инстрименти
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се набројат коi се народни ударни инструменти?
-Од што се изработени сите?
-Како и на кој начин се произведува звук кај секој од народните ударни инструменти?
Тема: Народни дувачки инструменти
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Народно дувачки инструменти се: зурла, гајда, кавал, шупелка, дудук
-За секој од овие инструменти да се истражи и да се напише за нивните карактеристики
   - од што се изработени;
   - кои се нивните делови;
   -како се добива тонот;
   -наведете по една народна инструментална композиција каде се застапени овие инструменти;
Тема:  Жичани народни инструменти.
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Задачи за ученикот:
-Да се прочита, истражи и да се напише за тоа кои се жичани инструменти,
-Да се нашише за дел од нив од каде потекнуваат;
-Од што е составен секој од нив и на кој начин се добива тонот.
Тема: Детски народни инструменти (Орфов инстументариум)
Напомена: Домашните задачи пишувајте ги читко и јасно. Во секоја домашна задача да се напише наслов на темата и датум .Задачите пракајте ги тој ден кога по распоред имате час.
Орфов инстументариум е внимателно одбран збир на класични  и народни инструменти прилагодени за детско изведување.Називот го добива по германскиот композитор и педагог од 20 век Крал Орф и претставува одговор на потребите за групно музицирање на различни инструменти за детска школска возраст. Неговата примена е препорачлива од 3 одделение во основните училишта. Поделбата на иструментите во оквирот на овој инструментариум се врши спрема звучноста, односно на инструменти со одредена и неодредена висина на тонот.
Задачи за ученикот:
-Да се истражи и да се напише за германскиот композитор и музички педагог Карл Орф кој го има основано Орфовиот детски инструментариум;
-Да се напише и научи што е орфовиот инструментариум и од кој век потекнува;
-Да се истражи и напише кои се детски орфови инстументи со одредена и неодредена висина на тонот;